Usprawnianie komunikacji w zespołach
Improving Team Communication:
Effective Practices and Techniques
Jedyne pewne szkolenia to te z komunikacji. Dlaczego? Uczymy się przede wszystkim mówić, a nie uczymy się słuchać. Każdy z nas ma własne ramy odniesienia w komunikacji, co może być źródłem poważnych nieporozumień, stresu i konfliktów. Jak usprawniać komunikację w zespołach? Jak zwiększać skuteczność porozumiewania się, redukować stres związany ze współpracą i jak bardziej cieszyć się swoją pracą? Jak radzić sobie z trudnymi klientami, współpracownikami? Jak rozpoznawać styl komunikacji rozmówcy i dopasowywać swój styl komunikacji?
Zakres merytoryczny szkolenia "Usprawnianie komunikacji w zespołach" to m.in:
- test na style komunikacji wraz z omówieniem,
- narzędzia komunikacji: parafraza, klaryfikacja, empatia, postawa pytająca i praca Silnymi Pytaniami,
- budowanie porozumienia z osobami o odmiennym stylu komunikacyjnym,
- savoir-vivre komunikacyjny: jak komunikować się zgodnie z etykietą i netykietą,
- skuteczne prowadzenie spotkań i wiele więcej (dopasowujemy obszar do potrzeb klienta).
Cel szkolenia:
zwiększenie skuteczności komunikacyjnej, skuteczniejsze osiąganie celów, redukcja stresu, korzystanie z komunikacyjnego potencjału biznesowego i szans na utrzymanie i rozwijanie jeszcze lepszych relacji biznesowych.
W jaki sposób?
Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.
Sprawdź inne nasze szkolenia z zakresu:
Budowanie zespołów, komunikacja, integracja / Team Building, Effective Communication, and Seamless Integration
Skontaktuj się z nami
Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.