NVC, czyli Komunikacja Bez Przemocy

Nonviolent Communication:
Building Bridges and Resolving Conflicts in Business

Są słowa, które mogą zmieniać świat, zacząwszy od tego najbliższego wokół nas. Jak włączać ciekawość oraz empatię zarówno do siebie, jak i do innych? Jak redukować stres relacyjny oraz ryzyko konfliktów w czterech konkretnych krokach? Jak skutecznie wyrażać prośby, by osiągać wspólnie ustalone cele? Jak rozmawiać o potrzebach, by zadbać o motywację i spełnienie w pracy? To tylko część tematów, jakie poruszymy podczas tego modułu.

Zakres merytoryczny szkolenia "NVC, czyli Komunikacja Bez Przemocy" to m.in:

  • wprowadzenie do NVC,
  • podstawowe założenia,
  • potrzeby i ich diagnoza oraz wyrażanie,
  • sposoby na komunikację opartą na ciekawości i uważności,
  • sposoby na skuteczne rozwiązywanie konfliktów,
  • czteroetapowa metoda radzenia sobie ze sporami,
  • głębokie słuchanie,
  • profesjonalna empatia w pracy.

Cel szkolenia:

uczestnicy nauczą się skutecznych sposobów komunikacji, rozpoznawania emocji własnych i rozmówcy oraz potrzeb kryjących się za nimi. Rozwój empatii i efektywne sposoby redukcji niepotrzebnych napięć i stresów, by móc pracować efektywnie i zachować wellbeing emocjonalny.

W jaki sposób?

Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.

Sprawdź inne nasze szkolenia z zakresu:
Budowanie zespołów, komunikacja, integracja / Team Building, Effective Communication, and Seamless Integration

Skontaktuj się z nami

Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.

Nasze social media

To nic nie kosztuje. Zostaw do siebie kontakt, a my odezwiemy się do Ciebie.