Profesjonalna empatia
Empathy at Work:
Building Stronger Connections
Mylona z doradzaniem czy odwracaniem uwagi od problemu, używana czasem niezdarnie lub niewłaściwie, jednocześnie bardzo pożądana i potrzebna m.in. do budowania poczucia przynależności i bezpieczeństwa psychologicznego, które wpływa na jakość i ilość wykonywanej pracy. Czy możliwa jest empatia w pracy? Jak ją dawać i przyjmować? Jak jej uczyć i zapraszać innych do jej stosowania?
Zakres merytoryczny szkolenia "Profesjonalna empatia" to m.in:
- definicja empatii i przykłady zachowań mylonych z empatią,
- Trening empatycznej komunikacji, poziomy i rodzaje empatii.
- Pokażemy w jaki sposób, poprzez swoje słowa i zachowanie, redukować stres, budować poczucie przynależności w zespole.
- Pokażemy siłę i wartość empatii na realnych przykładach, by liderzy mogli stosować empatyczne przywództwo, a także aby członkowie zespołu posługiwali się empatyczną komunikacją wobec siebie, klientów i w życiu.
Cel szkolenia:
zwiększenie skuteczności komunikacyjnej i przywódczej poprzez empatyczną komunikację, zwiększanie poczucia wspólnotowości, redukcja stresu, polepszenie relacji.
W jaki sposób?
Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.
Sprawdź inne nasze szkolenia z zakresu:
Well-being & zdrowie psychiczne w pracy menadżera i zespołu
Skontaktuj się z nami
Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.