Profesjonalna empatia / Empathy at Work: Building Stronger Connections

Mylona z doradzaniem czy odwracaniem uwagi od problemu, używana czasem niezdarnie lub niewłaściwie, jednocześnie bardzo pożądana i potrzebna m.in. do budowania poczucia przynależności i bezpieczeństwa psychologicznego, które wpływa na jakość i ilość wykonywanej pracy. Czy możliwa jest empatia w pracy? Jak ją dawać i przyjmować? Jak jej uczyć i zapraszać innych do jej stosowania?

Zakres merytoryczny szkolenia "Profesjonalna empatia" to m.in:

  • definicja empatii i przykłady zachowań mylonych z empatią,
  • Trening empatycznej komunikacji, poziomy i rodzaje empatii.
  • Pokażemy w jaki sposób, poprzez swoje słowa i zachowanie, redukować stres, budować poczucie przynależności w zespole.
  • Pokażemy siłę i wartość empatii na realnych przykładach, by liderzy mogli stosować empatyczne przywództwo, a także aby członkowie zespołu posługiwali się empatyczną komunikacją wobec siebie, klientów i w życiu.

Cel szkolenia:

zwiększenie skuteczności komunikacyjnej i przywódczej poprzez empatyczną komunikację, zwiększanie poczucia wspólnotowości, redukcja stresu, polepszenie relacji.

W jaki sposób?

Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.

Sprawdź inne nasze szkolenia z zakresu:
Well-being & zdrowie psychiczne w pracy menadżera i zespołu

Skontaktuj się z nami

Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.

Nasze social media

To nic nie kosztuje. Zostaw do siebie kontakt, a my odezwiemy się do Ciebie.