NVC, czyli Komunikacja Bez Przemocy
Nonviolent Communication:
Building Bridges and Resolving Conflicts in Business
Są słowa, które mogą zmieniać świat, zacząwszy od tego najbliższego wokół nas. Jak włączać ciekawość oraz empatię zarówno do siebie, jak i do innych? Jak redukować stres relacyjny oraz ryzyko konfliktów w czterech konkretnych krokach? Jak skutecznie wyrażać prośby, by osiągać wspólnie ustalone cele? Jak rozmawiać o potrzebach, by zadbać o motywację i spełnienie w pracy? To tylko część tematów, jakie poruszymy podczas tego modułu.
Zakres merytoryczny szkolenia "NVC, czyli Komunikacja Bez Przemocy" to m.in:
- wprowadzenie do NVC,
- podstawowe założenia,
- potrzeby i ich diagnoza oraz wyrażanie,
- sposoby na komunikację opartą na ciekawości i uważności,
- sposoby na skuteczne rozwiązywanie konfliktów,
- czteroetapowa metoda radzenia sobie ze sporami,
- głębokie słuchanie,
- profesjonalna empatia w pracy.
Cel szkolenia:
uczestnicy nauczą się skutecznych sposobów komunikacji, rozpoznawania emocji własnych i rozmówcy oraz potrzeb kryjących się za nimi. Rozwój empatii i efektywne sposoby redukcji niepotrzebnych napięć i stresów, by móc pracować efektywnie i zachować wellbeing emocjonalny.
W jaki sposób?
Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.
Sprawdź inne nasze szkolenia z zakresu:
Budowanie zespołów, komunikacja, integracja / Team Building, Effective Communication, and Seamless Integration
Skontaktuj się z nami
Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.