Zarządzanie emocjami, samoświadomość, Inteligencja emocjonalna / Self-Awareness, Emotional Management and Emotional Intelligence Mastery

Emocje wpływają w prawie 50% na jakość i ilość wykonywanej przez nas pracy. Ważne, żeby potrafić je czuć, nazywać, a także umiejętnie wyrażać. Niby proste, a jednak często sprawia nam trudność! Istotną kwestią jest także nasz stosunek do emocji innych. Jak rozpoznawać co czują inni? Jak wspierać i adekwatnie reagować na emocje innych?

Zakres merytoryczny szkolenia "Zarządzanie emocjami, samoświadomość, Inteligencja emocjonalna" to m.in:

  • definicja emocji i jaka jest ich funkcja,
  • jak dbać o samoświadomość będąc w roli lidera i członka zespołu,
  • jak radzić sobie z emocjami trudnymi,
  • jak zwiększać pozytywność,
  • praktyczne porady i rytuały dla jednostki, zespołu i organizacji,
  • czym jest Inteligencja Emocjonalna, dlaczego to kompetencja przyszłości, jak ją rozwijać.

Cele szkolenia:

rozwój kompetencji zarządzania emocjami, tak by móc świadomie nawigować swoją pracą i życiem. Uczestnicy dowiedzą się jak wzbudzać pozytywność i energię w zespole, jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu oraz jak być dobrym liderem i członkiem zespołu, a także poszerzą swoją świadomość emocjonalną.

W jaki sposób?

Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.

Sprawdź inne nasze szkolenia z zakresu:
Efektywność osobista i zespołowa, redukcja stresu

Skontaktuj się z nami

Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.

Nasze social media

To nic nie kosztuje. Zostaw do siebie kontakt, a my odezwiemy się do Ciebie.