Zarządzanie emocjami, samoświadomość, Inteligencja emocjonalna
Self-Awareness, Emotional Management
and Emotional Intelligence Mastery
Emocje wpływają w prawie 50% na jakość i ilość wykonywanej przez nas pracy. Ważne, żeby potrafić je czuć, nazywać, a także umiejętnie wyrażać. Niby proste, a jednak często sprawia nam trudność! Istotną kwestią jest także nasz stosunek do emocji innych. Jak rozpoznawać co czują inni? Jak wspierać i adekwatnie reagować na emocje innych?
Zakres merytoryczny szkolenia "Zarządzanie emocjami, samoświadomość, Inteligencja emocjonalna" to m.in:
- definicja emocji i jaka jest ich funkcja,
- jak dbać o samoświadomość będąc w roli lidera i członka zespołu,
- jak radzić sobie z emocjami trudnymi,
- jak zwiększać pozytywność,
- praktyczne porady i rytuały dla jednostki, zespołu i organizacji,
- czym jest Inteligencja Emocjonalna, dlaczego to kompetencja przyszłości, jak ją rozwijać.
Cele szkolenia:
rozwój kompetencji zarządzania emocjami, tak by móc świadomie nawigować swoją pracą i życiem. Uczestnicy dowiedzą się jak wzbudzać pozytywność i energię w zespole, jak zapobiegać wypaleniu zawodowemu oraz jak być dobrym liderem i członkiem zespołu, a także poszerzą swoją świadomość emocjonalną.
W jaki sposób?
Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.
Sprawdź inne nasze szkolenia z zakresu:
Efektywność osobista i zespołowa, redukcja stresu
Skontaktuj się z nami
Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.