Jak budować długotrwałe relacje w biznesie i wspaniały Customer Experience oraz NPS

Building Long-Term Relationships in Business and Enhancing Customer Experience and NPS

Budowanie relacji to sztuka, którą warto doskonalić – w każdym obszarze życia. Wiele zależy nie tylko od naszej osobowości, ale przede wszystkim od kompetencji i treningu. Zapraszamy na moduł, w którym poznacie najskuteczniejsze sposoby na budowanie relacji, networking i dbałość o zadowolenie klienta w sposób przyjemny i zgodny z etyką biznesową.

Zakres merytoryczny szkolenia "Jak budować długotrwałe relacje w biznesie i wspaniały Customer Experience oraz NPS" to m.in:

  • czym jest hojność społeczna i jak pracować w oparciu o jej cztery filary,
  • jak uprawiać networking online i offline,
  • jak sieciowanie pomaga w biznesie,
  • jak pytać o rekomendacje oraz dostarczać obsługę “z wisienką na torcie”, by sprzedawać więcej i z wyższą jakością oraz radością.

Cel szkolenia:

nauka profesjonalnego networkingu oraz dbałości o klienta: od usług wolumenowych przez luksusowe, rozwijanie umiejętności dostarczania wyjątkowych doświadczeń zakupowych.

W jaki sposób?

Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.

Sprawdź inne nasze szkolenia sprzedażowe - Sales Training

Skontaktuj się z nami

Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.

Nasze social media

To nic nie kosztuje. Zostaw do siebie kontakt, a my odezwiemy się do Ciebie.