Jak budować długotrwałe relacje w biznesie i wspaniały Customer Experience oraz NPS
Building Long-Term Relationships in Business and Enhancing Customer Experience and NPS
Budowanie relacji to sztuka, którą warto doskonalić – w każdym obszarze życia. Wiele zależy nie tylko od naszej osobowości, ale przede wszystkim od kompetencji i treningu. Zapraszamy na moduł, w którym poznacie najskuteczniejsze sposoby na budowanie relacji, networking i dbałość o zadowolenie klienta w sposób przyjemny i zgodny z etyką biznesową.
Zakres merytoryczny szkolenia "Jak budować długotrwałe relacje w biznesie i wspaniały Customer Experience oraz NPS" to m.in:
- czym jest hojność społeczna i jak pracować w oparciu o jej cztery filary,
- jak uprawiać networking online i offline,
- jak sieciowanie pomaga w biznesie,
- jak pytać o rekomendacje oraz dostarczać obsługę “z wisienką na torcie”, by sprzedawać więcej i z wyższą jakością oraz radością.
Cel szkolenia:
nauka profesjonalnego networkingu oraz dbałości o klienta: od usług wolumenowych przez luksusowe, rozwijanie umiejętności dostarczania wyjątkowych doświadczeń zakupowych.
W jaki sposób?
Szkolenia, warsztaty, webinary, blended learning, coaching, formuła stacjonarna, hybrydowa i online. Dopasowujemy sposób uczenia do potrzeb i możliwości zespołów.
Sprawdź inne nasze szkolenia sprzedażowe - Sales Training
Skontaktuj się z nami
Umów się z nami na rozmowę o Tobie i potrzebach Twojej firmy i zespołu.