馃敻Pracujesz w HR?

馃敻Jeste艣 Liderem/Liderk膮?

馃敻Chcesz wiedzie膰 jak zwi臋ksza膰 skuteczno艣膰 pracownik贸w i podnosi膰 ich poziom szcz臋艣cia?

馃敻Chcesz wiedzie膰 jak bada膰 do艣wiadczenia pracownik贸w w firmie?

Je艣li tak, to ten webinar jest dla Ciebie 猬囷笍

Positive Employee Experience SZCZ臉艢LIWI I SKUTECZNI W PRACY: JAK TO MIERZY膯 I ROZWIJA膯?

Co zyskasz przychodz膮c na webinar?

Przyjd藕 na webinar i skorzystaj ze wskaz贸wek, kt贸re dla Ciebie przygotowa艂y艣my, aby Twoi ludzie r贸wnie偶 zaanga偶owani w pracy, a biznes zachwycony wynikami.

Zarezerwuj swoje miejsce i nagranie powt贸rkowe

Data: 9 lutego godzina 11:00

.
DLA KOGO JEST WEBINAR?

dla specjalist贸w HR, Lider贸w i Liderek, kt贸re prowadz膮 zespo艂y, PM oraz wszyscy kt贸rzy chc膮 si臋 dowiedzie膰 jak budowa膰 zgrane zespo艂y, kt贸re osi膮gaj膮 wi臋cej.

Do艂膮cz do bezp艂atnego webinaru (wraz z nagraniem powt贸rkowym) i rozwijaj pozytywne do艣wiadczenia pracownik贸w, by zmniejsza膰 rotacj臋 i zwi臋ksza膰 satysfakcj臋 z pracy.

AGENDA WEBINARU

kto prowadzi webinar?

Agnieszka Ptasi艅ska

Psycholo偶ka, trenerka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka, na 艣cie偶ce certyfikacyjnej NVC.

Bada m.in. wp艂yw motywacji wewn臋trznej oraz czynnik贸w 艣rodowiskowych na ilo艣膰 i jako艣膰 pracy.

Wsp贸艂autorka aplikacji o szcz臋艣ciu w pracy. Badaczka i praktyczka szcz臋艣cia. Prowadzi z艂o偶one projekty rozwojowe i konsultingowe dla firm. Pasja to bieganie i uprawa arbuz贸w.

kto prowadzi webinar?

Marta Rolnik

Psycholo偶ka, dyplomowana coach, absolwentka szko艂y Analizy Transakcyjnej, konsultantka biznesu.

Doradza i szkoli zar贸wno w mi臋dzynarodowych korporacjach, jak i w systemie 1:1. Bada m.in. wypalenie zawodowe i wp艂yw emocji na jako艣膰 pracy. Wsp贸艂autorka aplikacji o szcz臋艣ciu w pracy. Badaczka i praktyczka szcz臋艣cia.

Wyk艂ada艂a m.in. na Politechnice 艁贸dzkiej i dla ORA. Pasja to nurkowanie i psy.

kto prowadzi webinar?

Joanna Szyma艅ska

Praktyczka i pasjonatka obszaru Employee & Customer Experience z 15 sta偶em pracy w tym obszarze. Ponadto posiada liczne do艣wiadczenie pracy tak偶e w HR, Sprzeda偶y, Obs艂udze Klienta i Badaniach. Aktualnie pomaga firmom wdra偶a膰 sprawdzone dzia艂ania i zwi臋ksza膰 grono os贸b podzielaj膮cych jej pasj臋 do EX i CX.

Do艣wiadczenie zdobywa艂a w mi臋dzynarodowych organizacjach, pracuj膮c po stronie klienta, m.in dla bran偶y badawczej, telko i IT. Wykonywa艂a te偶 projekty dla obszaru ubezpiecze艅, bankowo艣ci i retail. Wsp贸艂pracuje ze wszystkimi szczeblami organizacji: zarz膮dami, managerami zespo艂贸w i specjalistami. Jest autork膮 publikacji, prelegentk膮 konferencji bran偶owych i wyk艂adowc膮 akademickim. Z wykszta艂cenia socjolog – badacz (specjalizacja: ilo艣ciowe & jako艣ciowe metody i techniki badawcze).

Jako dyrektorka lub kierowniczka zespo艂贸w wdra偶a艂a kompleksowe programy Customer i Employee Experience. Z tego wzgl臋du wie, z czym mo偶na si臋 mierzy膰 podczas pracy w tych obszarach oraz jakie s膮 codzienne trudno艣ci manager贸w i zespo艂贸w experience’owych w organizacjach. Praca w tym obszarze wymaga zespo艂owego dzia艂ania os贸b z r贸偶nych cz臋艣ci firmy.

Najcz臋艣ciej zadawane pytania

Webinar odb臋dzie si臋 9 lutego godzina 11:00.

Webinar potrwa oko艂o 75 minut. 60 minut merytoryki oraz 15 minut bloku Q&A.

Tak. Powt贸rk臋 spotkania dostan膮 tylko osoby zapisane na spotkanie.聽

Zarezerwuj swoje miejsce

.
A WI臉C NA CO CZEKASZ?

Do艂膮cz do webinaru oraz powt贸rkowego nagrania

Wiedz wi臋cej. By m贸c wi臋cej.