🔸Pracujesz w HR?

🔸Jesteś Liderem/Liderką?

🔸Chcesz wiedzieć jak zwiększać skuteczność pracowników i podnosić ich poziom szczęścia?

🔸Chcesz wiedzieć jak badać doświadczenia pracowników w firmie?

Jeśli tak, to ten webinar jest dla Ciebie ⬇️

Positive Employee Experience SZCZĘŚLIWI I SKUTECZNI W PRACY: JAK TO MIERZYĆ I ROZWIJAĆ?

Co zyskasz przychodząc na webinar?

Przyjdź na webinar i skorzystaj ze wskazówek, które dla Ciebie przygotowałyśmy, aby Twoi ludzie również zaangażowani w pracy, a biznes zachwycony wynikami.

Zarezerwuj swoje miejsce i nagranie powtórkowe

Data: 9 lutego godzina 11:00

.
DLA KOGO JEST WEBINAR?

dla specjalistów HR, Liderów i Liderek, które prowadzą zespoły, PM oraz wszyscy którzy chcą się dowiedzieć jak budować zgrane zespoły, które osiągają więcej.

Dołącz do bezpłatnego webinaru (wraz z nagraniem powtórkowym) i rozwijaj pozytywne doświadczenia pracowników, by zmniejszać rotację i zwiększać satysfakcję z pracy.

AGENDA WEBINARU

kto prowadzi webinar?

Agnieszka Ptasińska

Psycholożka, trenerka, dyplomowana PWC Business Coach, Scrum Masterka, na ścieżce certyfikacyjnej NVC.

Bada m.in. wpływ motywacji wewnętrznej oraz czynników środowiskowych na ilość i jakość pracy.

Współautorka aplikacji o szczęściu w pracy. Badaczka i praktyczka szczęścia. Prowadzi złożone projekty rozwojowe i konsultingowe dla firm. Pasja to bieganie i uprawa arbuzów.

kto prowadzi webinar?

Marta Rolnik

Psycholożka, dyplomowana coach, absolwentka szkoły Analizy Transakcyjnej, konsultantka biznesu.

Doradza i szkoli zarówno w międzynarodowych korporacjach, jak i w systemie 1:1. Bada m.in. wypalenie zawodowe i wpływ emocji na jakość pracy. Współautorka aplikacji o szczęściu w pracy. Badaczka i praktyczka szczęścia.

Wykładała m.in. na Politechnice Łódzkiej i dla ORA. Pasja to nurkowanie i psy.

kto prowadzi webinar?

Joanna Szymańska

Praktyczka i pasjonatka obszaru Employee & Customer Experience z 15 stażem pracy w tym obszarze. Ponadto posiada liczne doświadczenie pracy także w HR, Sprzedaży, Obsłudze Klienta i Badaniach. Aktualnie pomaga firmom wdrażać sprawdzone działania i zwiększać grono osób podzielających jej pasję do EX i CX.

Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych organizacjach, pracując po stronie klienta, m.in dla branży badawczej, telko i IT. Wykonywała też projekty dla obszaru ubezpieczeń, bankowości i retail. Współpracuje ze wszystkimi szczeblami organizacji: zarządami, managerami zespołów i specjalistami. Jest autorką publikacji, prelegentką konferencji branżowych i wykładowcą akademickim. Z wykształcenia socjolog – badacz (specjalizacja: ilościowe & jakościowe metody i techniki badawcze).

Jako dyrektorka lub kierowniczka zespołów wdrażała kompleksowe programy Customer i Employee Experience. Z tego względu wie, z czym można się mierzyć podczas pracy w tych obszarach oraz jakie są codzienne trudności managerów i zespołów experience’owych w organizacjach. Praca w tym obszarze wymaga zespołowego działania osób z różnych części firmy.

Najczęściej zadawane pytania

Webinar odbędzie się 9 lutego godzina 11:00.

Webinar potrwa około 75 minut. 60 minut merytoryki oraz 15 minut bloku Q&A.

Tak. Powtórkę spotkania dostaną tylko osoby zapisane na spotkanie. 

Zarezerwuj swoje miejsce

.
A WIĘC NA CO CZEKASZ?

Dołącz do webinaru oraz powtórkowego nagrania

Wiedz więcej. By móc więcej.