1. Nauczysz się strategii pytania o feedback w wersji anonimowego badania zachęcającego do szczerości. Poznasz sposoby analizy i grupowania danych tak, aby dokładnie wiedzieć od czego zacząć swój rozwój.
2. Zbadasz swoje wewnętrzne nastawienie i ewentualny opór dotyczący pytania i przyjmowania informacji zwrotnych. Poznasz sposoby na zmniejszanie oporu i zwiększanie ciekawości na feedback do Ciebie. Dzięki temu będziesz mógł skuteczniej reagować na bieżące problemy.
3. Przećwiczysz przygotowywanie zespołu do NOWEGO – czyli tego, że będziesz pytać o feedback, m.in.: jak zawierać kontrakt na poufność i zaufanie, jak mówić PO CO potrzebujesz feedbacku, jak się na niego umawiać. Żeby ludzie chcieli mówić do Ciebie prawdę.
4. Nauczysz się pracować 3 Kluczowymi Pytaniami: w bezpiecznych warunkach przećwiczysz je wiele razy, także na odbiorcy, który feedbacku dawać nie chce (poznasz techniki łagodnego “otwierania małża”). Dzięki temu będziesz wiedzieć czego potrzebują nawet najbardziej małomówne osoby.
5. Odkryjesz swoje “niezdarne” sposoby na słuchanie feedbacku – być może nadal o nich nie wiesz :).
I wzmocnisz skuteczne słuchanie i odbiór feedbacku w różnych sytuacjach:
- gdy się z nim zgadzasz
- gdy masz zupełnie inne spostrzeżenia
- gdy to, co słyszysz jest poza Twoją strefą wpływu
- gdy zamiast feedbacku idzie “szmatą w twarz”
- gdy pracownik zrzuca wszystko na Ciebie